|Tony Chocolonely| Melk Kaneelbescuit

Food

Hoi!

Daar ben ik weer, terug van weggeweest! Ik ben een paar dagen niet helemaal fit geweest, en daardoor had ik nog veel schoolwerk in te halen, waardoor ik even geen tijd had om te bloggen. Gelukkig ben ik nu weer helemaal bij, en kon ik niet wachten om weer een blogpost te schrijven!

Tony Chocolonely brengt ieder half jaar een nieuwe chocoladereep uit. Ik vind de repen van dit merk altijd erg lekker, dus toen het estafette stokje weer werd doorgegeven naar een nieuwe smaak, werd ik natuurlijk erg nieuwsgierig. Deze keer is het een melkchocolade reep met kaneelbescuit erin.

Tony Chocolonely strijd voor slaafvrije chocolade en heeft de reep zelf in ongelijke stukjes verdeeld, omdat het in de chocoladewereld ook ongelijk verdeeld is.
Op de achterkant van de verpakking staat een leuk stukje, die de smaak van de reep goed omschrijft. Daarnaast staan ook de ingrediënten beschreven.

DSCN9487.JPG

De repen worden altijd mooi verpakt in een stevig papier, en ook nog gewikkeld in aluminiumfolie, wat het een mooie uitstraling geeft en weer makkelijk te bewaren is.

DSCN9502.JPG

Toen ik een klein stukje van de chocolade afbrak zag ik meteen dat hij goed gevuld is met stukjes koek. Het deed mij meteen denken aan Rocky Road of Arretjescake!
De combinatie van koek en chocolade vind ik heel erg lekker, omdat de chocolade daardoor een echte bite heeft en niet zo snel op is. Ik vind het alleen jammer dat ik de kaneel helemaal niet proef, die valt echt weg door de smaak van chocolade en daar was ik juist heel benieuwd naar. Dat vind ik helaas wel een domper, omdat het nu eigenlijk gewoon chocolade is met stukjes koek.

Een reep bevat 180 gram chocolade en is te koop bij Albert Heijn en de Wereldwinkel voor €3,19.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

