Shoplog |Black Friday @ Costes|

Fashion, Inspiratie, Shoplog

Hoi!

Vorige week zag ik op Facebook een post voorbij komen van de kledingwinkel Costes, waarbij ze verkondigende een Pre-Black Friday shopping night te houden. Het enige wat ik moest doen was inschrijven en daarna maakte ik kans op een ticket om op woensdagavond met 30% korting shoppen. Dat leek mij hartstikke leuk, dus schreef ik mij in en de maandag erna kreeg ik een ticket opgestuurd voor twee personen.

Ik nam mij zusje mee en we kwamen rond 20uur aan bij de Costes in Hoofddorp. Het was super druk, waar wij eigenlijk niet echt op gerekend hadden. Het was daardoor ook  niet zo leuk kijken tussen alle kleding, omdat overal mensen waren, en ook kleding stonden te passen, omdat er een rij van hier tot Tokyo bij de pashokjes stond.

Het lukte mij toch om een aantal leuke items te verzamelen die ik ook gewoon maar in de winkel zelf heb gepast. Uiteindelijk stond ik met drie items in mijn tasje weer buiten en het leek mij wel leuk om ze even te laten zien!

DSCN9614.JPG
Als eerste kocht ik deze rode grof gebreide trui met een laag kolletje. Ik heb hem vrij klein gekocht, zodat hij een beetje cropt valt, maar alsnog lekker comfortabel zit. Het detail op de elleboog vind ik ontzettend leuk! – €39,95.

DSCN9605.JPG
Verder kocht ik ook een basic grijs t-shirt met WEEKEND erop. Ik vind de witte letters op de grijze kleur erg leuk en hij is gewoon makkelijk om in je kast te hebben – €14,95.

DSCN9597.JPG
Als laatste vond ik deze muts ook heel erg leuk! De manier waarop hij gebreid is vind ik heel mooi en de dikke groene bal is een grappige toevoeging – €14,95.

Dit waren mijn aankoopjes van de Black Friday shopping night! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. (Prijzen zijn zonder de 30% korting)

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “Shoplog |Black Friday @ Costes|

Geef een reactie

