Van Delft |Kruidnoten & Taaitaai|

Food

Hoi!

De Sint is alweer een tijdje in het land, en dat maakt me blij, want dat betekend dat ik weer volop kan genieten van de kruidnoten en pepernoten! Laatst kocht ik bij Albert Heijn twee zakken kruidnoten van het merk ‘Van Delft’ met bijzondere smaken; Tiramisu en Framboos. Beide zakken zijn binnen no time opgegaan, dus ben ik op de website gaan kijken of er nog meer bijzondere smaken in het assortiment zitten. Nou dat is dus zo! Het leuke is dat Van Delft naast een webshop ook een aantal winkels heeft in Nederland en één in Duitsland. Ik heb een bezoekje gebracht bij het filiaal in Haarlem en heb daar goed ingeslagen, dus leek het mij leuk om ze te reviewen!

DSCN9591.JPG

Tiramisu:
De kruidnoten hebben een klein chocolade laagje over zich heen met de smaak van Tiramisu. Ik vind ze echt heel lekker en de smaak van Tiramisu kan ik heel goed proeven! De combinatie van een kruidnoot en romige koffiesmaak is een succes.

Framboos:
Deze kruidnoten zijn iets kleiner van formaat, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn. De smaak van de framboos is niet zo heel sterk, maar het zuurtje is wel licht te proeven. Ik vind ook bij deze smaak de combinatie heel erg lekker!

DSCN9639.JPG

Caramel Zeezout:
Ik had al veel goede dingen gehoord over caramel zeezout chocolade, maar eigenlijk nog nooit gegeten. Bij deze kruidnoot vind ik het erg lekker! Eerst proef je een caramel-chocolade laagje en als je de kruidnoot bijna op hebt komt er iets zoutigs naar voren; bijzonder!

Stroopwafel:
De stroopwafel kruidnoten vind ik lekker, maar wel de minste van alle vier. Je proeft duidelijk de smaak van stroopwafels; van caramel en wafels. Maar ik vind de smaak iets te sterk, waardoor ik het een beetje te veel vind.

DSCN9671.JPG

Taai Taai:
Als laatste namen we ook een zakje Taaitaai mee. Ik merk altijd veel verschillende meningen over Taaitaai. Ik vind het zo nu en dan wel lekker, maar mijn moeder is er geen fan van. Ik vind het leuk dat ze zo groot zijn en bij het nemen van een hapje smelt de taaitaai meteen in je mond.

De kruidnoten zijn per zak 335 gram – €4,-. De Taaitaai is per zak 200 gram – €2,-.
Alvast een fijne Sinterklaas!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

