|MonthSpiration November|

Inspiratie, MonthSpiration

Hoi!

Oh jongens ik kan bijna niet geloven dat we alweer in de laatste maand van het jaar zitten! Op zich vind ik het ook wel weer leuk, want december brengt veel gezelligheid met zich mee. Toch leek het mij leuk om vandaag nog even terug te blikken op mijn favorieten van november!

Bril
De afgelopen maand kreeg plots last van een soort migraine, maar de dokter kon er niet echt zijn vinger op leggen waar het nou precies van kwam. Uiteindelijk ben ik naar Eye Wish gegaan en heb ik daar voor de zekerheid mijn ogen laten meten. Ik had een lichte sterkte nodig, maar ik heb vooral een bril aangeschaft om wat meer rust te hebben. Op dit moment gebruik ik hem vooral tijdens het kijken van tv, achter de pc of als ik aan het lezen ben. Ik moet zeggen dat ik er niet echt tegenop zag om een bril te dragen, maar leuk is anders. Toch ben ik heel erg tevreden met mijn nieuwe bril!
DSCN9698.JPG

Biker Sweater
In mijn Costes shoplog liet ik zien wat voor aankopen ik tijdens de Pre-Black Friday Shopping Night had gedaan. Een van de items was deze rode grof gebreide biker trui. Hij is heerlijk warm en zit heel fijn.dscn9614

Mug Shot
Ik ben best wel een lastig persoon wat soep betreft. Ik ben niet zo gek op bouillon, maar houd wel weer van een hele gevulde soep. Nu zag ik een tijdje geleden nieuwe zakjes aanmaak soep van Mug Shot. Ik heb alle smaken geprobeerd, maar vind de Creamy Cheese Pasta het lekkerste. De soep heeft een soort roomkaas achtige smaak met wokkel vormige pasta erin.

Speculaas Latte van Starbucks
De winterse koffies zijn weer verkrijgbaar bij Starbucks, en ik ben groot fan van de Speculaas Latte. Hij heeft wat weg van de Pumpkin Spice Latte, dus als je die lekker vind, lust je deze variant denk ook wel. Daarnaast ben ik enorm enthousiast over de Red Cups, ze zien er zo leuk en winters uit!
MonthSpiration Saspiration.jpg

Muziek

Gilmore Girls
Aangezien iedereen heel enthousiast was over de comeback van de serie Gilmore Girls, ben ik toch ook wel nieuwsgierig geworden naar deze serie. Ik ben begonnen met kijken, en ik vind het erg leuk! Het verhaal is vermakelijk, grappig, makkelijk te kijken en ik kan mij goed inleven in de personages. Een aanrader!

Dit waren mijn favorieten van november! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

