Oreo |Red Velvet|

Food, Review

Hoi!

Een paar dagen geleden ben ik gezellig met mijn tante een dagje wezen kerstshoppen in Den Haag. Ik vind het altijd leuk om daar te winkelen en was deze keer erg benieuwd naar de nieuwe Lush winkel en de TK-Maxx. Naast deze winkels ben ik ook even naar de Afro winkel in de Wagenstraat geweest. Ze hebben daar namelijk de Amerikaanse Lady Speed Stick en Secret deodorant die mijn zusje en ik erg fijn vinden. Ook hebben ze vaak speciale Oreo smaken, waaronder Pumpkin Spice, Pepermint en Birthday Cake. Dit keer lag Red Velvet in het schap en daar ben ik gek op!

De Oreo’s zitten een plastic bakje met daaromheen een verpakking die hersluitbaar is. Dat vind ik erg handig, omdat je ze na openen niet weer in een ander bakje hoeft te bewaren. Op de verpakking staat dat de crème die tussen de koekjes zit een roomkaas smaak heeft.

DSCN0031.JPG

Wanneer ik de verpakking open komt er meteen een licht zoete taartgeur mijn neus in. YUM! De Oreo koekjes zijn donkerrood van kleur en hebben de bekende Oreo afdruk erin staan. Het hele totaalplaatje doet mij echt denken aan een Red Velvet taart.

DSCN0041.JPG

Het koekje is, zoals ik gewend ben, lekker krokant. Daarnaast smaakt de koek naar een mix van vanille en de originele oreokoek. De crème is lekker dik en smaakt inderdaad naar cream cheese! Bij elkaar heeft de Oreo een echte Red Velvet smaak, en ben ik blij verrast!

DSCN0049.JPG

De Oreo’s kosten €7,- en daar ben ik wat minder enthousiast over.. Dat komt omdat ze geïmporteerd worden vanuit Amerika, en dus is de prijs wel te begrijpen.
Toch vind ik de Red Velvet smaak in een Oreo koekje echt een succes en zou ik ze zeker nog eens kopen!

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Oreo |Red Velvet|

Geef een reactie

