|Nieuwe Winterjas|

Inspiratie, Nieuw

Hoi!

Afgelopen zaterdag ben ik gezellig een dagje naar Utrecht geweest met mijn beste vriendin om kerstcadeautjes te kopen. Naast de cadeaus stond een nieuwe winterjas ook op het lijstje. Ik denk dat ik vanaf september/oktober al opzoek ben, maar kon de hele tijd geen mooie of goede vinden. Ik wist dat er in Utrecht een Hollister zat, dus voordat we naar Utrecht gingen, nam ik een kijkje op de website. Ik vond dat er mooie winterjassen tussen zaten, dus toen we op den duur in de Hollister liepen, duurde het niet lang voordat ik twee mooie jassen in mijn handen had.

DSCN0290.JPG

Uiteindelijk kocht ik deze gevoerde parka in een zwart/donkerblauwe kleur. De jas heeft een rits- en drukknoopsluiting waardoor er niet zo snel koude wind doorheen komt. Er zitten twee ruime zakken op de voorkant die ook drukknopen hebben. De taille is geplooid en heeft een trekkoordje waarmee je hem strakker of losser kunt maken.

DSCN0279.JPG

De buitenkant van de jas is gemaakt van een hele zachte stof, die bijna een beetje fluweel aanvoelt. De binnenkant van de jas en de capuchon zijn gevoerd met imitatiebond, heerlijk warm!

DSCN0274.JPG

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe jas! Hij zit heel fijn en ik kan er prima in bewegen. Mijn struggle met jassen is vaak dat de mouwen te kort zijn, omdat ik lange armen heb, maar bij deze jas is de lengte is goed.

De parka kost €149,- en is in de Hollister filialen (Utrecht en Rotterdam) of online te koop.
Voor iets meer informatie over de parka raad ik je aan om de website te bezoeken.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

