|What I Got For Christmas|

Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Ik heb twee hele gezellige kerstdagen gehad samen met familie en heb heel veel lekker eten gegeten. Helaas is het voorbij gevlogen, maar om toch nog een beetje na te genieten leek het mij leuk om de kerstcadeaus te laten zien die ik gekregen heb.

Ik kreeg van mijn tante een hele warme sjaal van Monki. In de winter draag ik bijna elke dag een sjaal, omdat ik het fijn vind dat mijn nek warm blijft. Ik heb alleen niet zo heel veel sjaals in een basic kleur, waardoor het soms lastig te combineren is. Ik ben daarom dus heel erg blij met deze grijze sjaal en ga hem zeker heel veel dragen!
DSCN0364.JPG

Onder de boom lag een hele grote doos waar deze trui van Favorees; ontworpen door Vera Camilla in zat. Ik vind het patroon ontzettend leuk, hij zit lekker comfortabel en de stof is heel fijn.
DSCN0367.JPG

Ik kreeg een flesje parfum van het merk Equivalenza. Dit is parfum dat lijkt op high-end parfum, maar dan in een ander flesje. Ik heb Loverdose van Diesel gekregen. De geuren lijken heel erg op elkaar, maar toch kun je nog wel verschil ruiken.
DSCN0398.JPG

Er lag ook een heerlijk ruikend cadeautje onder de kerstboom; een Lush Badbomb! Deze badbomb heet Never Mind The Ballistics en ruikt naar citroen en sinaasappel. Het gele gedeelte is hetgene dat ‘fitzt’ en het roze gedeelte maakt je huid extra zacht, omdat dat een olie is.DSCN0401.JPG

Verder kreeg ik als grote verassing een statief. Ik had wel eens laten vallen dat ik er graag een zou willen, maar ik had niet verwacht dat hij onder de boom zou liggen! Ik vind het heel erg leuk, en ik ben van plan er lekker mee te spelen en uit te proberen.
DSCN0384.JPG

Mijn familie en ik vinden het erg leuk om legpuzzels te maken. Onze favoriet zijn de puzzels van Jan van Haasteren, maar nu kreeg ik een soort gelijke puzzel van Ravensburger. Het is een tekening van Londen, wat ik echt heel erg leuk vind, aangezien ik gek ben op de stad.
DSCN0395.JPG

Ik kreeg twee hele mooie kleurpotlood setjes om te gebruiken voor mijn kleurboeken voor volwassenen. Erg leuk om te doen en lekker ontspannend!
DSCN0390.JPG

Als laatste kreeg ik het boek ‘Did I Mention I Love You’ van Estelle Maskame. Ik had dit boek een tijdje geleden in mijn boeken-waar-ik-benieuwd-naar-ben een blogpost genoemd, dus ik ben heel blij met dit cadeau!
DSCN0389.JPG

Dit waren mijn cadeaus die ik kreeg voor Kerst! Ik ben ontzettend blij en dankbaar voor al mijn cadeaus. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “|What I Got For Christmas|

Geef een reactie

