|MonthSpiration December|

Inspiratie, Lifestyle, MonthSpiration

Hoi!

Het is alweer tijd voor de laatste MonthSpiration van het jaar! Aan de ene kant kan ik bijna niet geloven dat 2016 zo snel gegaan is, maar aan de andere kant ben ik ook wel weer toe aan een nieuw getalletje. Ik heb in december veel aan school gewerkt en naar een stage gezocht. Verder ben ik naar het Allerhande Kerstfestival geweest en ben ik opzoek geweest naar kerstcadeaus in Den Haag en Utrecht. Verder heb ik natuurlijk Kerst gevierd en tel ik vandaag af tot het nieuwe jaar begint.

Kneipp Douchegel
Mijn eerste favoriet van december is een Kneipp douchegel die ik van de zomer in Duitsland kocht. Hij heet ‘Schoonheids Ritueel’ en ruikt naar acaibessen en rooibos. Ik vind het een hele lekkere winterse geur, wel een beetje aan de zoetere kant. De douchegel bevat een klein beetje shimmer en maakt mijn huid lekker zacht.

DSCN0452.JPG

Linzensoep
De volgende favoriet is Linzensoep. Ik vind gevulde soepen heel lekker zoals erwtensoep of goulashsoep, maar heb er eigenlijk nog niet zo heel veel geprobeerd. Toen ik een tijdje geleden in de Albert Heijn stond bij de kant en klare soepen besloot ik de poging te wagen en Linzensoep te kopen. Ik had daarvoor nog nooit linzen gegeten, dus was erg benieuwd. Ik heb gewoon een zak van het Albert Heijn merk gekocht en ondertussen heb ik hem nog eens gehaald. Het is een hele lekkere gevulde bonensoep en niet al te zout. Een aanrader!

Zandkoekjes
De afgelopen tijd heb ik flink wat zandkoekjes gebakken. Iedereen in mijn omgeving vind ze lekker en ik vind het zelf ook erg leuk om te maken. Het recept is heel makkelijk en je hebt niet veel ingrediënten nodig. Vooral rond de kersttijd vind ik het leuk om kerstvormpjes te gebruiken zoals kerstbomen, sokjes en bellen.

DSCN9786.JPG

Dr. Martens Chelsea Boots

Een favoriet die al vaker langsgekomen is, maar waar ik echt nog steeds ontzettend blij mee ben zijn mijn Dr. Martens Chelsea Boots. Nu de thermometer toch een beetje naar de 0 graden wijst heb ik nog steeds lekkere warme voeten in m’n boots. Daarnaast zijn ze makkelijk te combineren en lopen ze heel fijn.

DSCN0444.JPG

Kara & Nate
Nu het vakantie is heb ik wat meer tijd om Youtube filmpjes te kijken. Er zijn op dit moment veel Youtubers die aan Vlogmas hebben gedaan, maar op gegeven moment zag ik tussen al die kerstvideo’s even de bomen door het bos niet meer. Dus toen ik tussen mijn aanbevelingen een filmpje vond van toeristen die Nederlands eten gingen proeven stuiten ik op het Youtube kanaal van Kara & Nate. Dit is een Amerikaans koppel die proberen naar 100 landen te reizen voor 2019. Ik vind ze erg leuk en ze maken hele vermakelijke vlogs, waardoor ik nu helemaal vanaf het begin ben gaan kijken. Als je het leuk vind om reisvideo’s te kijken, raad ik je aan om hun kanaal eens te checken!

Dit waren mijn favorieten van december! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en ik wens je een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!!

Xoxo Saspiration

3 gedachtes over “|MonthSpiration December|

Geef een reactie

