|Winter TAG|

Inspiratie, Lifestyle, Tag

Hoi!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een tag heb ingevuld, en ik vond het wel weer eens leuk om wat vragen te beantwoorden! Dit keer is het een tag met allerlei vragen over de winter. Let’s go!

Wat doe je graag in de winter?
Ik vind het heerlijk om op een koude dag lekker op de bank te zitten met een dekentje en warme chocomelk met slagroom of een kop thee. Ik kan me uren vermaken met het kijken van een serie of Youtube video, maar lekker lang scrollen op Pinterest is ook niet verkeerd! Soms vind ik het ook erg leuk om taart of koekjes te bakken; een Gingerbread cake staat al een tijdje op m’n lijstje! Als het buiten wat aangenamer is vind ik het ook erg leuk om in het bos te wandelen of naar een stad te gaan om lekker te shoppen.

Wat is je favoriete winter drankje?
Het allerliefste drink ik thee, maar dat drink ik eigenlijk het hele jaar door. In de winter vind ik Chocomelk ook wel lekker of de Gingerbread Latte van Starbucks!

DSCN0474.JPG

Wat is je favoriete winter geurkaars?
Ik brand niet zo heel vaak geurkaarsen, omdat mijn familie daar niet zo van houd. Maar als ik op mijn slaapkamer aan het leren ben, vind ik het wel lekker. Op dit moment brand ik een Yankee Candle genaamd Snow In Love, lekker winters!

Wat zijn je winter fashion essentials?
– Winterjas
– Sjaal
– Muts
– Dikke sokken
– Boots

Heb je wel eens geschaatst op een ijsbaan? Zo ja, hoe ging het?
Ja! Ik heb in december op de ijsbaan geschaatst bij het Kurhaus in Scheveningen. Ik vond het erg leuk, en het ging verassend goed! In het begin vond ik het wel spannend, maar na een paar rondjes had ik het een beetje onder de knie en kon ik ook een beetje achteruit en rondjes maken. Erg leuk!

Houd je van sneeuw?
Ik vind sneeuw alleen leuk en mooi als het maar niet op de weg ligt.

DSCN4143.JPG

Wat is je favoriete winterse film?
Ik heb eigenlijk geen ultieme favoriet. Ik vind kerstfilms vooral erg leuk om te kijken in de winter.

Wat is je favoriete winter eten?
Als echte Hollander vind ik zuurkool altijd wel een lekkere winterse pot. Daarnaast ben ik ook gek op Erwtensoep met rookworst en als snack een lekkere oliebol met poedersuiker of een appelbeignet.

DSCN0526.JPG

Wat is je favoriete winterdecoratie?
Ik vind kaarsjes sowieso erg gezellig staan, en nu de kerstboom weg is ben ik extra blij met de lampjes die ik met kerst heb gemaakt. (Er komt nog een DIY van.)

Wat zou je doen als je huis ingesneeuwd was en je er niet meer uit kunt?

Eerst zou ik denk een beetje in paniek raken, maar daarna zou ik het misschien wel heel leuk vinden en proberen een soort sneeuwglijbaan te maken waar ik vanaf kan glijden vanuit het raam. Haha! En anders het binnen extra gezellig en warm maken.

Dit was de Winter Tag! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en voel je vrij om de tag ook in te vullen.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

