|AWD deel 3|

Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Donderdag (19 januari) heb ik samen met mijn moeder gezellig weer een wandeling in de Amsterdamse Waterleiding Duinen gemaakt. Dit is een mooi natuurgebied tussen Zandvoort en Noordwijk waar je lekker kunt wandelen en hertjes spotten.  Ik had mijn fotocamera meegenomen en daar ook deze keer weer goed gebruik van gemaakt.

We hoopten dat de bomen net als eerder deze week nog mooi wit waren, maar dat was helaas niet meer het geval. Toch waren er nog mooie bevroren stukjes mos, takken en paden waar je de ijskristalletjes nog goed op kon zien.

DSCN0550.JPG
DSCN0561.JPG
DSCN0588.JPG

Ook de reeën waren weer goed te zien! Ik vind het zo leuk als je ze van dichtbij kan zien en ze lekker aan het grazen zijn. Vooral de kleintjes zagen er super lief en zacht uit.

DSCN0608.JPGDSCN0642.JPG
DSCN0629.JPG

Er zijn verschillende paden die je kunt volgen die aangegeven staan met een kleur. Wij volgenden vanaf de ingang ‘Oase’ in Vogelenzang de gele paaltjes, wat een wandeling van 3,6 kilometer is. Aangezien we vrij laat aankwamen en de zon al erg laag stond, besloten we het rondje niet helemaal af te maken en terug te gaan naar het beginpunt.

Uiteindelijk hebben we een lekkere frisse neus gehaald en konden we goed in slaap komen ’s avonds.

Voor meer informatie over de Waterleiding Duinen raad ik je mijn eerste blogpost aan of de website.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “|AWD deel 3|

Geef een reactie

