Nieuw |MYOMY – My Paper Bag|

Inspiratie, Lifestyle, Nieuw

Hoi!

Een tijdje terug kocht ik een nieuw schoudertasje waar ik erg enthousiast over ben. Het leek mij dus leuk om er een kleine blogpost over te schrijven! Ik ben eigenlijk totaal geen tassen mens en draag dan ook altijd een rugtas waar al mijn benodigdheden in kunnen. Toch miste ik op sommige momenten een kleinere tas waar ik alleen het hoognodige in kan stoppen als ik bijvoorbeeld ga winkelen of stappen. Ik vond bij tassen winkel ‘De Jong’ in Hoofddorp het perfecte schoudertasje voor mij van het merk MYOMY.

DSCN0856.JPG

MYOMY bestaat sinds 2007 en is een Nederlands merk dat de makers in het oosten een mooi leven wil bieden doormiddel van fairtrade productie en ecologisch gelooid leer. Iedere tas die wordt aangeschaft draagt bij aan het bieden van goede gezondheidszorg en educatie voor een familie. “Het leer is van hoge kwaliteit en afkomstig van dieren die een goed leven hebben gehad bij boerenfamilies in India en Mongolië. Gedurende het looiproces maakt MYOMY zo min mogelijk gebruik van zware metalen en chemicaliën, zodat de kwaliteit van het drinkwater behouden blijft. Doordat het leer in de drum haar kleur krijgt en de huid van ieder dier anders is heeft iedere tas haar unieke karakter.”

De ‘Paper Bag’ is het eerste design van MYOMY geïnspireerd op een zwerver met een papieren tas. Ik heb de variant My Paper Bag Baggy gekocht in de originele kleur.

DSCN0841.JPG

Ik vind dat het formaat van de tas heel erg fijn is, omdat hij groot genoeg is om een portemonnee, telefoon, sleutels en andere kleine dingetjes in mee te nemen. De tas bestaat uit één groot vak die je kunt sluiten met een stevige rits. De buitenkant van de tas is lekker glad en gemakkelijk schoon te maken. Je kunt de tas op twee manieren met je mee dragen; met een polsstrap en/of een cross-body band die je in lengte kunt verstellen. Beide zijn afklikbaar, dus je kunt hem prettig meedragen op de manier die je wilt.

Ik ben erg tevreden met m’n nieuwe Paper Bag en ben heel blij dat ik hem gekocht heb. Ik denk dat ik hier nog wel jaren lang mee zal lopen.

De prijs van de Paper Bag Baggy is €79,95.
Voor meer informatie over de verschillende soorten tassen raad ik je aan om even op de website te kijken.

Xoxo Saspiration

Een gedachte over “Nieuw |MYOMY – My Paper Bag|

Geef een reactie

