Milka |Peanut Caramel|

Food

Hoi!

Een tijdje terug vond ik in het snoep/koek schap van de Kruidvat een Milka chocoladereep die ik nog niet eerder had gezien. Het was een dikkere reep dan die ik normaal gesproken in de supermarkt zie liggen en trok snel mijn aandacht. Deze dikkere reep heeft de smaak Peanut Caramel wat mij overtuigde, dus voor het leuke prijsje van €2,- nam ik hem mee.

Deze Milka chocolade reep is gevuld met pinda’s en caramel wat mij een beetje doet denken aan een Snickers reep. Gelukkig vind ik die heel lekker, dus ik had hoge verwachtingen van deze reep. Als je de verpakking opent zie je meteen dat alle stukjes chocolade aan de bovenkant een afdruk van een pinda hebben; erg leuk!

DSCN1004.JPG
DSCN1005.JPG

De binnenkant van de reep bestaat uit een romige crèmevulling met stukjes pinda en een dun laagje caramel. In de beschrijving staat dat er ook krokante rijst in zit, maar die zie of proef ik eigenlijk niet. De smaak van de Milka chocolade in combinatie met caramel en pinda’s vind ik super lekker! Ik zelf zou het nog lekkerder vinden als ze er iets meer pinda’s in hadden gedaan, omdat je er soms een beetje naar moet zoeken.

Ik ben erg enthousiast over deze Milka variant en zou hem zeker nog eens kopen als ik hem weer in de winkels zie liggen! De reep bestaat uit 24 stukjes chocolade en is 276 gram. Ik heb hem bij het Kruidvat gekocht, maar op ah.nl zie ik dat zij hem ook in het assortiment hebben voor €2.99.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

