|Birthday Wishlist 22|

Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Volgende week vrijdag is het zover; mijn 22e verjaardag! Net als vorig jaar vond ik het een leuk idee om een wishlist te maken met cadeau opties die ik zelf leuk vind om te krijgen of geven.

Games
Ook dit jaar lijkt het mij leuk om een uitbreiding voor de Sims 4 te krijgen.
De uitbreidingspakketten ‘Uit Eten’ en ‘Stedelijk Leven’ zijn denk ik leuke toevoegingen aan het spel.
De Sims 4 Stedelijk Leven en Uit Eten.png

Boeken
Ik kan altijd wel blij gemaakt worden met een goed boek. Het liefst lees ik Young Adult boeken, waarvan er ook dit jaar weer een aantal op mijn lijstje staan die ik mij erg leuk lijken.
Boeken.png

Mokken
Ik vind het altijd erg leuk om mokken te geven en te krijgen. Ik weet niet zo goed waarom, maar van een mooie mok word ik altijd erg blij. De linker staat op de website van Starbucks en de rechter is van Urban Outfitters.
Mokken.png

Lichaamsverzorging
Voor de feestdagen gaf ik mijn moeder de Rituals ‘Ritual of Light’ Bodycream cadeau. We vinden hem thuis allemaal zo lekker, dat hij in mum van tijd op was. De cream heeft een geur van zoete sinaasappel en kaneel, echt heerlijk warm! Daarnaast zijn cadeau’s van Lush ook altijd leuk! Ik ben erg benieuwd naar deze douchegel ‘Plum Rain’ die dus naar pruimen ruikt. Daarnaast ben ik ook erg fan van de Bath Bombs, en deze oranje knoeperd genaamd ‘Over and Over’ lijkt mij erg fijn, omdat hij een verfrissende geur heeft en omdat er mooie kleuren uitkomen!

Lichaamsverzorging.png
Parfum
Ik draag elke dag parfum, en mijn meest favoriete parfum is Loverdose van Diesel. Ik vraag het parfum dan eigenlijk op elke feestdag haha! Daarnaast vind ik La Petit Robe Noire van Guerlain ook erg lekker ruiken!
Parfum.png

Overig
Een cadeau dat niet zozeer heel bijzonder is, maar wel heel handig kan zijn: een nieuw SD-kaartje voor je camera. Ik zet de foto’s die ik maak altijd op de pc, maar sommige foto’s laat ik graag op het kaartje staan voor het geval ik ze verlies. Hierdoor raakt hij op gegeven moment toch vol en is een nieuwe erg fijn!

Dit is mijn Wishlist voor mijn 22e verjaardag! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en dat je er misschien wat leuke ideeën of inspiratie uit hebt kunnen halen.

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

