Inspiration List |Spring/Summer|

Inspiratie, Lifestyle

Hoi!

Aangezien de lente al een tijdje aan de gang is en de zomer eraan komt, leek het mij leuk om inspiratie op te doen voor beide seizoenen. Ik heb een aantal websites en webshops afgestruind en ook op Pinterest rondgepint. Het leek mij leuk om een lijst te maken waarbij ik hoop dat jullie hierdoor ook leuke inspiratie en ideetje op kunnen doen!

Op dit moment is het weer nog heel verschillend en onvoorspelbaar. De ene keer schijnt de zon fel en de andere keer valt er een bui. Ik vind het daarom ook best lastig om te kiezen wat ik aantrek. Meestal ga ik voor een trui of vest, want die kunnen altijd nog uit als het warm is en weer aan als het kouder is.
Kleding.png

De zwarte trui met bloemenprint vond ik op Gina Tricot en ik vind hem erg leuk! Simpel, maar toch weer iets anders. Link
De witte trui kocht ik laatst bij Monki in Amsterdam. Het is een gehaakte crèmekleurige trui met een split aan de zijkant. Dit soort truien vind ik nu heel fijn, niet te warm, gewoon precies goed. Link
Als laatste draag ik zelf vaak een spijkerjasje. Dit jack vond ik op Pinterest, en ik vind hem echt super leuk! Ook weer een bloemenpatroon, wat het net weer even wat meer laat opvallen en het vrolijk maakt.
Link

Random.png

Op de website van Urban Outfitters kwam ik deze blauwe Adidas Superstar gympen tegen. De schoen zelf is niet zo heel opvallend, maar met de lichtblauwe en roze strepen vind ik het een leuke schoen voor de lente en zomer! Link
Vervolgens zag ik bij de bekers en mokken dit glas voorbij komen met margrietjes! Super schattig! Link
Als laatst vond ik ook deze een wolkvormige lamp erg leuk. Ik denk dat dit heel leuk staat in de slaapkamer met een kaarsje en een fotolijst erbij. Link

Inspiratie voor Lijstjes.png

Op dit moment heb ik nog steeds winterse foto’s in mijn lijstjes zitten die nu toch echt wel aangepast mogen worden. Ik vind het altijd leuk om op Pinterest te zoeken naar mooie foto’s om die vervolgens uit te printen en in te lijsten!

Drie dingen die ik deze zomer graag wil doen zijn:
– Picknicken op het strand. Ik doe dat wel eens met een vriendin een mijn zusje. We zoeken van te voren op internet naar recepten die ons ons lekker lijken en kopen alle ingrediënten. We maken genoeg lekkere hapjes en eten die daarna op terwijl we gezellig op een handdoekje zitten kijkend naar de zee.
– Als tweede vind ik het ook leuk om met familie door het bos of over het strand te wandelen. Tegelijkertijd maak ik ook veel foto’s en stoppen we ergens voor een kopje koffie en een gebakje.
– Als laatste wil ik dit jaar ook weer een foodtruck festival bezoeken. Ik vind de sfeer zoveel leuker dan op een muziek festival! Eind mei is weer het Food Soul Festival in Noordwijk waar ik graag naartoe wil! Link

Dit is mijn lente/zomer inspiratie lijst. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en dat je er misschien ook wat inspiratie uit hebt kunnen halen!

Xoxo Saspiration

Geef een reactie

