|What I Got For My 21th Birthday|

Lifestyle

Hoi!

Op donderdag 10 maart ben ik 21 jaar geworden. Ik heb een hele leuke dag gehad met vrienden en familie. Van deze lieve mensen heb ik leuke cadeautjes gekregen, en het leek mij leuk om deze te laten zien in een blogpost!

DSCN4499.JPG
Ik kreeg drie boeken! Het bovenste boek heet ‘De 100’ van Kass Morgan. Ik heb een aantal afleveringen van deze Amerikaanse serie gezien, maar wist niet dat ze er een boek van hadden. Erg leuk!

Het tweede boek heet ‘Ik Geef Je De Zon’ van Jandy Nelson. Ik heb het andere boek van deze schrijfster voor kerst gekregen, maar dit boek blijkt ook heel goed te zijn.

Het laaste boek kreeg ik van een vriendin op school. Super lief! Het is een héél dik kookboek genaamd ‘Kookschool II’. Er staan leuke recepten in die heel duidelijk en goed beschreven staan met allemaal foto’s erbij.

DSCN4503.JPG
Verder kreeg ik een Sims 4 Bundel met daarin Wellnessdag, Perfect Patio en Luxe Feestaccesoires. Ik ben een groot Sims 4 fan, dus hiermee kan ik weer lekker spelen.

Misschien dat sommige van jullie dit wel weten, maar ik ben ook een groot ‘Arrow’ fan. Mijn zusje kreeg voor haar verjaardag een Funko Pop van Oliver Queen, en ik kreeg voor mijn verjaardag Felicity Smoak. Je kunt wel denken: wat moet je hiermee? Ik vind het gewoon erg leuk.

Ik kreeg een mooi stevig tasje voor mijn Nikon Camera, zodat ik hem veilig overal mee naartoe kan nemen.

DSCN4507.JPG
Van mijn beste vriendin kreeg ik een heel mooi donkerblauw nagellakje van de Hema. Ik kreeg ook een lichtblauw lakje van Sally Hansen. En drie Super Gel lakjes van Rimmel. Net als bij de Sally Hansen heb je geen lamp nodig, ik ben erg benieuwd of ze lang blijven zitten!

DSCN4511.JPG
Van mijn beste vriendin kreeg ik ook nog deze leuke cadeautjes. In het roze potje zit thee met Rooibos en Citrus. Daarbij kreeg ik ook een schattig hartjesvormig theezeefje.

Daarnaast staat een ‘Homemade Scrub’. Ik vond dit echt een heel leuk cadeau! Helemaal zelf gemaakt en nog lekker ook! Ben je benieuwd naar hoe je dit moet maken? Kijk dan zeker even op haar blog!
Verder kreeg ik een leuk mini ananas kaarsje en een notitieboekje met hartjes.

De laatste twee cadeautjes zijn een mooie bordeaux rode sjaal van Pull & Bear, en een leuke blauwe blouse met witte strepen van H&M.
DSCN4562.JPG
DSCN4557.JPG

Dit waren mijn verjaardagscadeaus! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen.

Xoxo Saspiration

 

Een gedachte over “|What I Got For My 21th Birthday|

Plaats een reactie